Качество телекоммуникационных услуг
В соответствии с решением НКРС от 20.12.2012 № 670  по итогам работы года должны быть опубликованы следующие показатели качества: 
  
  • Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості. 
  • Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності. 
  • Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування. 
  • Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.
  • Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі. 
  • Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних.
  • Відсоток успішних реєстрацій у мережі.
  • Відсоток вiдмов.

Отчеты о  качестве услуг : 

Отчет за 2014 год (PDF)
Отчет за 2015 год (PDF)
Отчет за 2016 год (PDF)